Ce este non-negociabil pentru noi?
Să îți placă să lucrezi în echipă, să vii cu propuneri pentru eficientizarea proceselor de lucru și să ai organizarea în sânge.
Ce vei face, concret?
- Oferi suport administrativ întregii echipe în operațiunile de zi cu zi.
- Organizezi și coordonezi întâlniri (on și offline) și conferințe.
- Lucrezi în sistemul intern (CRM) și adaugi informațiile mașinilor vândute.
- Organizezi documentele contabile și le distribui conform procedurii interne la biroul din București.
- Întocmești dosarele fiecărei mașini care se achiziționează la biroul din București.
Ce training primești?
Training introductiv: Auto Big Starter, o platformă internă unde parcurgi informații și know-how cu privire la industria din care facem parte, la procedurile de lucru, procesul de vânzare, produsele și atuurile pe care le oferim.
Ce beneficii îți oferim?
- Cafea delicioasă, ceaiuri premium și fructe din partea casei.
- Abonament lunar la sala de fitness sau abonament lunar medical.
- Prin rotație, o vineri lucrezi de acasă.
- Punem la dispoziție un buget anual pentru dezvoltarea skills-urilor aferente rolului pe care îl are fiecare, dar și pentru lărgirea cunoștințelor cu privire la ecosistemul din care facem parte.
- De curând, ne-am mutat într-un spațiu de birouri modern și relaxant, situat în zona de nord a capitalei (la 3 minute de stația de metrou Pipera), orientat pe dezvoltarea creativității noastre și a productivității.